Bu Blogda Ara

8 Mayıs 2014 Perşembe

Turuncukasa.com Ciddiyetsizliği


 Uzun zamandır "Avene Cleanance Gel" ve "Bioderma Sensibio H2O" almak istiyordum.Turuncu kasada iki üründe de  %50 oranındaki indirimi görünce gayet sevinçli bir şekilde 02.05.2014 tarihinde sipariş verdim.Neredeyse 1 hafta olmasına rağmen hala elime ulaşmadı.Bu da gayet sinir bozucu bir durum ama asıl sinirlendiğim nokta elime ulaşmaması değil.Beni en çok sinirlendiren dün kargo takibi için turuncu kasanın müşteri hizmetlerini aradığımda Bioderma ürününün tedarik sürecinde olduğunu söylemeleri.O kadar sinirlendim ki stokta olmayan bir ürünü nasıl satışa koyabiliyorlar diye.Benim aramamdan bir iki saat sonra onlar beni aradı ve bir tane 500 ml yerine 2tane 250 ml boyutlarında Bioderma yollayacaklarını benim için sıkıntı olup olmayacağını sordular.


   Bu benim turuncu kasadan ilk alışverişimdi ve bu ciddiyetsiz durumdan pek hoşlanmadım.Kesin konuşmak istemiyorum ama bir daha bu siteden zor alışveriş yaparım gibi görünüyor.Herkesin genelde çok övdüğü bir site ama böyle olumsuzluklar da yaşatabiliyorlar aklınızda bulunsun.İlk defa alışveriş yapmayı düşünenler için yazdım bu yazıyı daha çok.

  Bu arada dün gece gratis o güzel indirimlerini duyurdu anneler günü adına.Watsons'tan hala bir hareket yok ama onun indirimleri de yakındır.:) Hepimize keyifli alışverişler o zaman.;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder