Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2014 Cumartesi

Maybelline Moisture Extreme Ruj-425 Numara Fresh Apricot

    Rengine bayılarak aldığım bir ruj kendisi.Turuncu mercan tonlarında.Ben bu tonların esmerlere çok yakıştığını düşünüyorum.Ayrıca ten rengi gözetmeksizin değerlendirdiğimde de bu tonlar hoş, doğal bir hava veriyor sanki.:) 



    Rujun yapısına gelecek olursam yumuşak bir yapısı var, sürümü çok rahat.İnce, hafif bir yapıda kalıp gibi bir his yok yani.Gün içinde dudakları kurutmuyor kesinlikle.Mat bir ruj değil.Sıkıntısı dudaklardaki kusurları, çatlakları soyulan derileri o kadar çok belli ediyor ki dudak peelingi yaptıktan sonra bile yine pürüzsüz bir görünüm yakalayamıyorum ben.Her seferinde elim gidiyor üzülüyorum bi gönül rahatlığıyla süremedim bu ruju sürekli dudaklarımın derisini soyan bir insan olduğum için.Rengine bakacak olursak:



    Kalıcılığı ise orta.Fiyat performans açısından başarılı buluyorum ben bu seriyi; 10TL gibi bir fiyatı var.Ama Maybelline'in "Color Sensational" ruj serisi kesinlikle çok çok daha başarılı ve güzel.Yakında onunla ilgili de bir yazı yazmayı planlıyorum.Sizin bana önerebileceğiniz rujlar var mı?:)


2 yorum:

  1. çok doğal görünüyor rengi her makyaja kolayca uyum sağlayacak gibi:)Güle güle kullan canım:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyum konusunda iyi cidden ama bir de çatlaklara falan dolmasa,belli etmese daha iyi olabilirdi.:D Teşekkür ederim blogunu takibe aldım tatlım.:)

      Sil