Bu Blogda Ara

7 Mayıs 2014 Çarşamba

The Balm Betty Lou Manizer


    Eveeet hep The Balm’ın Mary Lou Manizer’ının yanında pek adı anılmayan kız kardeşi Betty Lou’dan bahsedicem.Karşınızda Betty!:)




    Öncelikle Betty Lou da Mary Lou gibi parlak bir yapıda ve (bronzer yazdığı için söylüyorum) bu durum Betty Lou'yu kontür amaçlı kullanmaktan alıkoyuyor.Kontürlemenin amacı ışık olaylarını kullanarak yüzümüzde bazı bölgeleri arka plana itmek ve bu yüzden pırıltılara sahip bir ürünü kontür amaçlı kullanmak saçma olur.:)





    Mary gibi highlighter özelliği de yok.E peki ne işe yarıyor bu? Betty Lou çook güzel bir allık görevi görüyor.Turunculuktan uzak mükemmel bir doğallığı var.En çok da bu doğal duruşuna bayılıyorum zaten.Pigmentasyonu çok yüksek tek fırça dokunuşunda bile istenenden fazla gelebiliyor.Bu yüzden ben önce elime hafifçe dokunarak fırçadan fazlasını alıyorum ve öyle uyguluyorum yanaklarıma.Far olarak da kullanılabilir benim farlarla aram pek olmadığı için henüz denememiş olsam da.:)




    Betty Lounun kutusu da Aynı Mary Lou gibi sevimli ve kullanışlı.Ben çok dikkat ederim makyaj malzemelerime ama bunda dağılma problemi yaşadık; ben de sinirlendim dağılan kısımları çöpe gönderdim.

    Gramajından(8.5 g) ve yukarıda belirttiğim gibi pigmentasyonundan dolayı çok bereketli 2 yıl kullansam bitmeyecek gibi.Çünkü tekrar belirtiyorum hafif bir fırça dokunuşu yetiyor.Hatta fırçaya çok fazla gelmesi durumunda, yanaklarda komik bir görüntü ortaya çıkabiliyor.Dikkat etmekte fayda var.:) 


    Ben %50 indirimle 20TL’ye almıştım.Allık arayışında olanlar bu ürünü düşünebilirler.Sizin doğal duruşlu favori allıklarınız hangisi?:)

4 yorum:

  1. Selam. :)
    Blogunu takipteyim. Seni de beklerim. :)

    http://deepoftheocean.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Pastel'in Spring Blush serisindeki allıkları seviyorum.Ama The Balm allıklarını da merak ediyorum bir daha ki indirimde almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Pastel'i merak ediyorum kullanan herkes senin gibi sevdiğini söylüyor.:) The Balm allıklarıyla çok gündeme geliyor.Betty Lou pek allık olarak anılmasa da gerçekten çok güzel bir allık görevi görüyor rengiyle, dokusuyla, tendeki duruşuyla.İndirimde mutlaka dene canım.:)

      Sil