Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2014 Perşembe

The Balm Sexy Mama-Transparan Pudra

  Aslında The Balm'ın bu çok çok bilinen neredeyse herkeste bulunan ürünlerini yazmayacaktım.Ama sonra şöyle düşündüm.Ben kendim sürekli blog yazılarını okuduğum için blog alemini göz önünde bulunduruyorum.Diğer türlü benim arkadaş çevremde, ailemde bırakın The Balm markasının çok bilinen ve sevilen ürünlerini markanın kendisini bilmeyenler var.O nedenle yazmak çok mantıklı ki herkes öğrensin bu fiyatına göre kaliteli ayrıca çok da şirin ambalajlara sahip ürünleri.:) 



    Sexy Mama ile tanışmam 8 ay önce oldu.Kendisi transparan bir pudra.Yüzümüzdeki yağlı, ve parlamamasını istediğimiz bölgeler için çok güzel bir ürün ve görevini de gayet güzel yerine getiriyor.

    

    Ben sadece bu pudrayı yüzümde parlamayı engellemek amacıyla değil ayrıca BB kremimi ya da fondötenimi sabitlemek amacıyla da kullanıyorum.Bu şekilde ten makyajımda kullandığım ürünlerin gün boyu kalıcılığını arttırmış oluyorum.

    

    Bir de herkesten farklı olarak eklemek istediğim bir şey daha var.Bunun yüze renk vermediğini söylüyor herkes.Ben bazen sadece güneş kremimi sürüp üstüne de bu transparan pudrayı geçiyorum ve aynaya baktığımda cildim biraz toparlanmış; birazcık daha ten uyumum sağlanmış bir şekilde görüyorum kendimi.Acaba bana mı öyle geliyor psikolojik mi diye düşünürken daha sonra her güneş kremini sürüp üstüne de sadece fırçayla bunu geçtiğimde o gün gören herkes "Şu an yüzünde bir şey var mı cildin çok güzel görünüyor." dedi.O kadar da hafif bir ürün ki kimse emin olamıyor yüzde bir şey var mı yok mu hatta yok doğal hali diyesim bile geldi.:P Bu cümleyi çok fazla duyduktan sonra bana öyle gelmediğini anladım ya da cildim gerçekten çok güzel.:P Şaka bir yana çok sorunlu bir cildiniz yoksa yaz ayları için bu şekilde kullanımını da denerseniz bayılırsınız.;) 

    Tam fiyatını hatırlamıyorum ve yine ben bunu da indirimden almıştım.İndirimleri iyi değerlendiriyorum galiba yazdığım her ürün indirimliydi.:D %50 indirimi yakaladığınızda 20 TL'yi geçmeyecek bir fiyata sahipti en son ona eminim.:) İçindekiler kısmına dikkat edenler için içeriğini de paylaşıyorum.Görüşmek üzere!:*


    


3 yorum:

  1. 101. kişi benim sanırım :) Kendi blog çekilişim aklıma geldi senin bloguna katılırken 101'de başlatmıştım ilk çekilişimi :) Blogunu çok beğendim inşallah blog sana yeni dostlar kazandırır ve blogun hayatının güzel bir parçası olur.
    Neyse ben ürün hakkında bir yorum yapmak istiyorum. Bu ürünü ben de çok seviyordum. Hatta kendisi için olumlu bir yazı da yazmıştım. Yaza doğru zamanla alnımda burun kenarlarında dudak üstümde kabuklanmalar yapmaya başladı. Cildimin sorunlu olduğunu düşünürken instagram hesabımda paylaştığımda bu sorunu yaşayan tek kişinin ben olmadığımı fark ettim. Ürün üzerinde biraz da sertleşme oluşmaya başladı. 8 ay önce aldıysan aynı indirim döneminde almışız. Bendeki neden sorun çıkardı hiç anlamadım son kullanma tarihi de yazmıyor maalesef :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim içten dilekleriniz için ben de sizin blogunuzu çok beğendim.:)) Şu an çok şaşırdım yazdıklarınızı okuyunca bende hiç böyle bir problem çıkmadı.Neden öyle oldu acaba?Ciddi anlamda soğudum üründen elim gitmez artık cildime bi zarar vercek diye.:/ Acaba bir gratis yetkilisiyle mi görüşseniz başta sorun çıkartmayıp sonradan çıkartması ilginç olmuş.:(

      Sil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil