Bu Blogda Ara

23 Temmuz 2014 Çarşamba

The Balm Bahama Mama Bronzer

    Merhaba! Yine çok sevilen bir "The Balm" ürünü:Bahama Mama. Çekilişime de koydum bir tane.(siz hala çekilişime katılmadınız mı yoksa?>>tıktık


   Siz de yüz kontürleme için ürün arıyorsanız eğer bu ürün kontürleme için biçilmiş kaftan.Çünkü çok mat hiç ışıltı yok.



    Ben kontürleme uygulamasında maalesef çok iyi düzeyde değilim keşke olabilsem çünkü çok iyi yapılan kontürlemelerde muazzam değişimi görünce özeniyorum.:( Ama yine de elmacık kemiklerimi daha çıkık göstermek ve burnumu da daha küçük göstermek için kullanıyorum bu ürünü.

    Aslında çok amaçlı bir ürün siz de benim gibi kontürlemeye ek olarak yazın cildinize biraz daha açık gelen bb krem ya da fondöteninizin rengini dengelemek için (benim cildim bronzlaşmaya çok müsait o nedenle yazın hep daha açık geliyor ten ürünlerim) bir de far uygulamanızda gölgelendirmeler için kullanabilirsiniz.:) 


    Hatta kaş doldurmak için de kullananlar var.Yani çok işe yarıyor bu ürün çok sevmemin birinci nedeni de bu aslında çok fonksiyonlu olması.İçerik ise şu şekilde:


    The Balm ürünlerini Gratislerde bulabilirsiniz.Bunun fiyatı ise benim aldığım sıralarda 30 TL civarıydı.Siz yüz kontürleme konusunda iyi misiniz?Bana verebileceğiniz öneriler varsa çok sevinirim.^^ Görüşmek üzere!:* 





4 yorum:

  1. Kontür ve kaş doldurma için en sevdiğim ürün kendisi. Olmazsa olmazım.

    YanıtlaSil
  2. hatları belirginleştirmek ve elmacıklarımı vurgulamak için çabucak kullandığım, birde ruj sürüp çıktığım çok zaman olmuştur,çok hoş da olmuşumdur hani.vazgeçilmezlerimden

    YanıtlaSil